14.04.2014

Witaj w "MamaTy" - blogu-sklepiku

Miły gościu,
Jeśli jesteś na tym blogu, to najprawdopodobniej jesteś Kobietą, jesteś, albo już wkrótce zostaniesz, Mamą, jesteś osobą poszukującą i ciekawą. Bardzo miło mi Ciebie tu witać, bo strasznie lubię takich ludzi - takich, jak Ty.


Kiedy zostałam mamą, to nie brałam pod uwagę inny sposób karmienia mojego Dziecka, niż piersią. Czytając, rozmawiając, ucząc się o karmieniu piersią, dowiadywałam się co raz więcej, i utrwalałam się w swojej decyzji. Ale już karmiąc, zobaczyłam, ile kamieni podwodnych jest w tym naturalnym i takim oczywistym składniku macierzyństwa, i jak bardzo nasze życie, miasto, społeczeństwo, rynek nie są przystosowane dla nas - mam karmiących.

W poszukiwaniu zajęcia, w którym będę widzieć sens, oraz dzięki któremu będę mogła trochę zarobić, stwierdziłam, że można wzbogacić polski rynek o ofertę właśnie dla takich, jak ja - dla mam karmiących. Na razie, dla nas sprzedają się w większości biustonosze (które, z resztą, są w większości nieładne, niewygodne i psują kształt piersi, ale o tym będzie inny post), oraz piżamy i koszule do spania. Ale przecież karmimy nie tylko w domu i w łóżku!

Więc pozwólcie wam, drogie Panie, przedstawić ubrania, które są sprowadzane z mojego ukochanego kraju - z Ukrainy. Tam moje znajome, też mamy karmiące, ich szyją. Będę wystawiać jedno po drugim, i podawać opis. Zapraszam do obejrzenia i do komentowania. Są dla mnie bardzo ważne wasze opinie, wasze preferencje i gusta. Bo na razie dopiero poznaję tą działkę - sprzedaż.

Kontakt i zasady kupowania znajdują się w następnym poście. Miłego obejrzenia i czytania! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna