14.04.2014

Trochę o zasadach kupna


Tutaj rozmieszczam zdjęcia i opisy ubrań dla mam karmiących. Ubrania w większości nadają się także dla mam, noszących dzieciątko w brzuszku oraz mogą być spokojnie zakładane po ukończeniu okresu karmienia.

- Dla znalezienia rzeczy konkretnej, korzystaj z etykiety w chmurce po lewej stronie: na przykład, <sweter>, <sukienka>,albo <jest w magazynie>, <na zamówienie>.
- Pytania możesz zadawać, jak Tobie jest wygodniej - w komentarzach, na maila, na telefon (Play: 793550334).
- Co do zakupu, to proponuję kilka opcji:
a) wystawiam po umówieniu się na Allegro, i tam kupujesz, jeśli będzie Tobie tak spokojniej;
b) po przelewie pieniędzy na konto wysyłam Pocztą Polską w cenie 7 PLN za list polecony priorytetowy;
c) wysyłam Pocztą Polską za pobraniem, co trochę drożej kosztuje: 13,5 PLN za przesyłkę ekonomiczną i 16,5 za priorytet.
- Rzeczy, które nie są w magazynie są na zamówienie. Zamówienie realizuję maksymalnie po miesiącu. To już zależy od tego, jak sprawa się rozkręci :)
- Zapraszam do wirtualnej witryny, drogie Panie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Twoja opinia jest dla mnie bardzo ważna